woensdag 25 december 2019

Vrolijk Kerstfeest!

De zon schijnt en ik zit met een lekker kopje koffie op de bank en heb zicht op een tuin vol vogels!
In de seringenboom zitten niet alleen wat halsbandparkieten die een soort van ballet opvoeren, maar ook vinken, mezen, mussen en een prachtige bonte specht! Ze doen zich allemaal tegoed aan al het lekkers dat er hangt. De link met een stal van ruim 2000 jaar geleden is al snel gemaakt!

Gisteravond, kerstavond waren we bij mijn broer en zijn gezin en daar werden we getrakteerd op een heerlijk diner! Op zo'n moment is het gemis van mijn moeder groot en natuurlijk missen we ook onze zoon, schoondochter en Arthur tijdens deze dagen, maar FaceTime maakt zoveel goed.
Er was dan ook contact gister met Parijs waar zij bij de ouders van schoondochter kerst vieren. Arthur zag er schattig uit in zijn witte overhemd. Ik kreeg een handkus van hem en dat is dan weer een lief cadeautje! En dus is het leven goed! Meer dan goed!

Ik wens iedereen een fijne kerst met je dierbaren om je heen en met je dierbaren in je hart als ze er niet meer zijn of er niet bij kunnen zijn! Geniet en wees gelukkig!


1 opmerking: