donderdag 30 mei 2019

Hemelvaart

Hoewel de weermannen en vrouwen de hele week al aangekondigd hadden dat het vandaag grijs zou zijn viel het me toch een beetje tegen. Helemaal in contrast met gisteren. Wat een prachtige zonnige dag was dat!

Maar goed zo'n grauwe grijze dag waarop ik ook nog eens vrij ben geeft dan weer andere mogelijkheden. Zoals een beetje uitslapen en dat was helemaal heerlijk omdat ik gisteren al om 6.15 mijn heerlijke bed moest verlaten omdat ik naar onze vestiging in Heerlen moest. Dan is de 9.15 uur van vandaag een cadeautje.

Er was ook tijd om op het gemakje mijn boek uit te lezen onder het genot van een kop koffie, mijn mailbestand eens op te schonen, de achterstallige strijk weg te werken en eindelijk eens een opdoek over de keukenkastjes te halen. Dus tot zover de dag goed besteed.

Ook vond ik eindelijk tijd om de laatste draadjes van de vlaggenlijn af te hechten. Hij kan op de post.



Ik krijg het niet helemaal goed op de foto, maar dit zijn de kleuren. Op verzoek gebaseerd op de kleuren van het Bunzlau servies. Ik hoop maar dat ze hem mooi vindt.

Inmiddels begint het buiten wat harder te waaien en komt er hier en daar in het grijze zwerk een glimpje blauw te voorschijn. Maar eens bedenken hoe ik de rest van deze Hemelvaartsdag stuk ga slaan. Even de tuin in, een paar pennetjes breien of aan een nieuw boek beginnen. Of gewoon allemaal doen. Het mag allemaal op zo'n vrije dag want morgen mag ik gewoon weer werken.

Fijne Hemelvaartsdag!


PS: Ik heb te vroeg gejuicht want inmiddels kan ik dus nergens meer reageren op geen enkel blog. Het is me een raadsel maar weet dat ik al jullie blogjes lees!


1 opmerking:

  1. Wat een leuke vlaggenlijn is het geworden!
    Ik heb er inmiddels ook nog een gehaakt, die zie je morgen op m'n blog.
    En wat vervelend van die reacties....
    Maar fijn om te weten dat je nog wel blogjes leest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen