Al maanden had ik het plan opgevat om vandaag naar de handwerkbeurs in Houten te gaan. Dat leek me wel weer eens leuk en ik had mijn rooster bij de voedselbank er op aangepast. Maar toen ik vanmorgen wakker werd had ik er helemaal geen zin in. Dus besloot ik vanuit mijn warme en nog zeer lekkere bed om niet te gaan, want ik had geen zin in een eind rijden (flauwekul want ik ben er met 40 minuten) en bedacht dat ik nog heel veel garen en handwerkspullen heb, dus daarvoor was het ook niet nodig.
Mijn ochtend besteedde ik aan het huishouden en het is prettig dat de bovenverdieping weer spic en span is, zeker omdat de kleinzonen met hemelvaart komen logeren. Toen dat helemaal klaar was en de beddenboel in de tuin aan de lijn hing te wapperen ging ik met iets anders aan de slag.
Want afgelopen week was er een pakje bezorgd. Een pakje met nieuwe snijmallen die ik een paar weken geleden had besteld bij de Chinees. Die dingen zijn daar spotgoedkoop, maar het duurt wel even voor het bezorgd is en dat is niet erg. Het is niet erg milieuvriendelijk dat besef ik maar al te goed, maar soms is een mens zwak van geest en ik praat het dan voor mezelf goed door te denken dat zo'n vliegtuig toch wel gaat en dat dat kleine pakje van mij er nog wel bij kan.
Op de website zag het er allemaal zo leuk uit en daarom was ik erg nieuwsgierig of het in het echt ook zo leuk was. Ik werd niet teleurgesteld, er zaten schattige vogeltjes, bloemen, takjes en nog wat borduurmallen in. De hele hele middag ben ik met veel plezier bezig geweest.
Deze kaart maakte ik met een kader met daarin een plaatje van een hortensia uit de Libelle en de nieuwe vogeltjes en een takje.
Ze hebben ook snijmallen in het Nederlands en voor mijn nichtje die binnenkort jarig is, en veel van roze houdt, maakte ik deze kaart. Het bloementakje en de kleine bloemetjes zijn ook van nieuwe mallen.



Oh zeker de vogeltjes zijn heel erg leuk en ik snap het wel soms ben je toe aan iets nieuws:)) mooi gedaan.
BeantwoordenVerwijderenOh zeker de vogeltjes zijn heel erg leuk en ik snap het wel soms ben je toe aan iets nieuws:)) mooi gedaan.
BeantwoordenVerwijderenEn òf die vogeltjes leuk zijn! Geschikt voor allerlei soorten kaarten. Je hebt de smaak te pakken, Annemarie... Groot gelijk dat je niet naar de handwerkbeurs ging toen je eigenlijk geen zin had!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend!
Oh dat zijn zeker leuke snijmallen. En ik snap dat de verleiding heel groot is, met de prijzen daar. Heel af en toe kom ik ook nog in de verleiding.... en denk ik dan net als jij.
BeantwoordenVerwijderenDe kaarten die je maakte zijn stuk voor stuk mooi. En leuk verschillend.
En wat je schrijft over niet naar Houten gaan : dat is dan weer wel goed voor het milieu😃 Heb je het weer mooi gecompenseerd 😉
Geen zin dus niet gegaan, je hebt groot gelijk! Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met de logeerpartij van je kleinzonen.
BeantwoordenVerwijderenIk kom ook vaak in de verleiding om bij die twee bekende Chinezen iets te kopen, je komt ze met hun waren overal tegen. Toch bestel ik er niets, ik vind dat ik daar niet aan mee moet meedoen. Zie: https://www.consumentenbond.nl/acties-claims/nieuws/2025/shein-misleidt
BeantwoordenVerwijderenWat ben je heerlijk creatief bezig geweest Annemarie, je kaarten zijn heel erg leuk geworden. En die vogeltjes zijn zeker geweldig om te zien. Gezellig binnenkort weer een logeerpartij met de kleinzonen, wat is het toch fijn dat die zo dichtbij zijn komen wonen zodat je er optimaal van kunt genieten. En goed dat je niet gegaan bent dat was zonde van je tijd geweest.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaarten heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenEnne het is maar goed dat ik niet wist dat die beurs in Houten er was...
Fijn om zo creatief bezig te zijn. Veel plezier met de logeer partij
BeantwoordenVerwijderenOch ik had er graag naar toe gewild en kon ook meerijden, maar had andere verplichtingen.
BeantwoordenVerwijderenWat heb je leuke kaarten gemaakt!
BeantwoordenVerwijderen