woensdag 27 november 2019

Ajour

Op twitter volg ik Loes van Freubelweb. Dat is heel gezellig want tussen alle nieuwsfeitjes en dingetjes en dangetjes van andere twitteraars van divers pluimage is een berichtje over handwerken gewoon gezellig.

Vandaag was ik een deel van de ochtend alleen op het werk. Nou ja op onze afdeling dan en dat is prima want dan kun je lekker doorwerken. Al is het zaak om af en toe even op te staan omdat anders het licht uitgaat. Dat is niet handig. En zeker niet bij een uitvaartorganisatie. 😀

Tussendoor kijk ik dan onder het genot van een kopje koffie wel eens op twitter en daar trof ik vanmorgen een bericht van Loes aan met een snoepje van een ajour sjaal. Met een gratis patroon nog wel.

Ik heb de link direct doorgestuurd naar mijn privé mailadres want op mijn vorige blog kreeg ik het goede advies om tijdens de herstelperiode alvast op het net te struinen naar mooie patronen. Op deze sjaal werd ik direct verliefd, wat een schatje en hij komt dan ook zeker op de "ooit nog eens maken lijst" terecht.

Ik weet niet of jullie Loes kennen (ik ken haar zelf niet alleen haar twitteraccount en website) maar ik wil jullie deze sjaal niet onthouden.


Als je hier klikt dan kom je bij het patroon! 

2 opmerkingen:

  1. Ja, dat is een echte schoonheid! Maar ik zou bijna zeggen 'bezint eer ge begint'.... Oh, wat een werk zal dat zijn om zo'n lengte in patroon te breien!
    Leuke dingen staan er op freubelweb hè?
    Ik kijk maar niet te vaak:)
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik volg Freubelweb o.a. via Facebook en ik heb Loes wel eens ontmoet. Ja, super leuke site met allerlei patronen.

    BeantwoordenVerwijderen