vrijdag 15 oktober 2021

Crea 2021 De U van Update

Update


Het is lang geleden dat ik hier schreef

En waar ik bleef?

Dat is een lang verhaal

Het is begonnen allemaal

Toen de hartmedicijnen van mijn man niet meer leverbaar waren

En hij het met andere pillen moest zien te klaren

Dat had invloed op onze maand vakantie in Frankrijk

Bijna vier weken met onze kleinzoon, wat voelden we ons rijk

Bij terugkomst ging het helemaal niet goed

En werd mijn lief opgenomen in het ziekenhuis met spoed

Nu, na heel veel weken gelukkig weer helemaal hersteld

Maar het was een grote schrik, want voor het zelfde geld……

Nee daar gaan we nu niet meer over zeuren

We proberen van iedere dag iets moois te kleuren

Ook was en is er op het werk nogal wat aan de hand

Iets met overname en een hoofdkantoor aan de andere kant van het land

Wat zeker op termijn gevolgen gaat hebben voor mijn baan

Maar ook daar denken we nu nog maar niet aan

Al met al geen tijd en puf gehad om een blog te schrijven

Maar uiteindelijk wil ik hier wel graag blijven

Want de afgelopen maanden was het lezen van jullie blogjes fijn

Gezellige praatjes over handwerken lieten me even ontspannen zijn


Bedankt daarvoor! 

Ik ga vanaf nu met bloggen weer door! 


Plaatjes Update

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent. En vooral dat je man opgeknapt is en de rest komt wel weer❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat hebben jullie een spannende tijd gehad....
    Nu ziet het er weer beter voor jullie uit, gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is deze nare tijd weer achter de rug, fijn dat je weer terug bent in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, wat een toestanden allemaal! Fijn dat je weer terug bent in blogland. En ik hoop van harte dat alles verder goed komt/blijft!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug. Fijn dat je man weer is opgeknapt. Spannend hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verbaasde me wel dat er geen berichtjes meer kwamen, maar ik had er iets veel leukers achter gezocht, dat jullie besloten hadden om langere tijd in Frankrijk door te brengen.
    Wat een schrik zal het zijn geweest, die opname van je man. Fijn dat hij nu weer zo goed hersteld is.

    Om in stijl af te sluiten:
    Pluk de dag en geniet van het leven,
    je weet immers niet, hoe lang je is gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het met je man weer goed is gekomen en jij bent weer terug met een mooi gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie een nare en angstige tijd achter de rug
    maar fijn te lezen dat het er inmiddels een stuk rooskleurig
    voor staat. En fijn dat de maand in Frankrijk zoveel vreugde
    heeft gegeven, en jullie volop konden genieten van jullie kleinzoon.
    Fijn dat je nu weer de zin hebt om door te gaan met bloggen, dan
    kunnen wij weer volop genieten van jou mooie posten en gedichten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poeh zeg..., wat naar allemaal! Ik kan me voorstellen dat jullie compleet van slag waren. Ik hoop dat de rust weer een beetje terug komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je er weer bent :-)
    Maar heel begrijpelijk dat je hoofd niet naar het bloggen stond.
    Wat een vervelende tijd, en dat is nog maar zacht uitgedrukt, hebben jullie achter de rug.
    Een overname, dat is ook weer spannend, maar je bent gelukkig samen om ook dat weer te kunnen behappen. Pas goed op elkaar, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat deze nare en spannende tijd weer achter jullie ligt en dat het nu weer goed gaat met je man! Ik hoop dat het met je werk ook allemaal in orde zal komen.

    Mechteld

    BeantwoordenVerwijderen