vrijdag 10 juni 2022

Missen

De ronding van je kin

De glooiing van je wang

Ik wil het me herinneren

Mijn hele leven lang


De blik waarmee je naar me keek

Je oogopslag

Dat is, vind ik zelf,

Iets wat ik nooit vergeten mag


Je manier van lopen

De warmte van je lijf

Het geluid van je stem 

Dat het nog maar bij me blijft


Je mooie bruine ogen

Je lange, slanke handen 

Jouw sterke armen om mij heen

Dat moet altijd blijven landen


De geur van je parfum

Kruidig, maar ook lekker fris

Jouw persoon, al die dingen samen

Maken dat ik je zo ontzettend, vreselijk mis



Hartjes Plaatjes

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi geschreven en wat vind ik het intens verdrietig voor je, dat je hem moet missen...
    Veel liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥ wat een liefde en wat een gemis breng je hier prachtig onder woorden. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi maar ook zo verdrietig heel veel sterkte liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gedicht over jou grote liefde,
    Annemarie, en wat een enorm gemis en verdriet.
    Veel sterkte en liefs, Josephine 🧡🧡🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Annemarie, dit is recht uit je hart en ontroerd me...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dìt mooi en gevoelvol verwoord!
    Er spreekt zoveel liefde uit, ontroerend.
    Veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en ook persoonlijk gedicht.
    Veel sterkte en pas goed op jezelf. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen