zaterdag 25 maart 2023

365 dagen

1 jaar

12 maanden

52 weken

365 dagen

8760 uren

525600 minuten


Zijn er voorbij gegaan sinds jij overleed

Zoveel liefde, zoveel verdriet

Schreef ik op de rouwkaart

Toen jij zomaar uit mijn leven gleed


De liefde is gebleven

Dat is de zekerheid van mijn bestaan

Het verdriet dat blijft maar stromen

Want zonder jou is er niet veel meer aan


Al een jaar ben je fysiek niet meer bij me

Toch ben je nog steeds zo dichtbij

In onze kinderen leef je voort

Waardoor je voor altijd bij me hoort


Zoveel verdriet en nog altijd zoveel liefde!




5 opmerkingen:

  1. Een jaar, zonder je lief... Je mooie gedicht ontroert me.
    Ik denk aan je!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met Akkelien eens.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontroerend.... veel sterkte voor deze en elke dag...Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg moeilijk Annemarie, hoop zo dat de intense liefde die jullie voor elkaar voelde en alle mooie herinneringen daaraan verbonden je troost en kracht
    kunnen blijven geven. Veel sterkte wens ik je......

    Liefs Josephine, 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zwaar voor je, maar ook zoveel mooie, dierbare herinneringen aan zoveel wat je samen vol liefde hebt beleefd 💞

    BeantwoordenVerwijderen