maandag 4 mei 2020

Uiltje, Randje, Roosje!

Hoe komt men het weekend door in Coronatijd? Spannender dan uitstapje naar de wasstraat omdat alle vogels uit de buurt ons Fordje hadden ondergekakt werd het niet, maar dat gaf niet. Er zijn thuis voldoende andere leuke dingen te doen.

Op twitter stroomde de verzoekjes om kaartjes te sturen al weer mijn timeline in en dus begon ik vrijdagavond al aan een borduurtje voor een meisje van 8. Wat vindt een meisje van 8 jaar die herstellende is van kanker en het nu erg moeilijk heeft nu leuk? Ik wist het niet maar zocht op Pinterest naar kleine kruissteekpatroontjes en toen kwam ik een patroontje van een uiltje tegen. Een uiltje is altijd goed dunkt me, als je 8 bent of 80. Bovendien vond ik het zelf een schatje.


Voor een vrouw die kampt met gezondheidsproblemen en voor de zoveelste keer in het ziekenhuis ligt en daar, heel begrijpelijk, erg verdrietig om was borduurde ik een randje!


Een nichtje die veel van haar, nu zo eenzame, tante van dik in de 90 houdt deed een oproep om deze dame een kaartje te sturen omdat bezoek er nu even niet in zit. Voor haar maakte ik een roosje. Roosjes zijn ook altijd goed vind ik.


In mijn borduurkoffertje vond ik nog een narcis die ik een tijdje geleden al eens had gemaakt en toen er een verzoek binnenkwam om een ernstige zieke, jonge moeder een kaartje te sturen maakte ik met deze narcis ook nog een kaartje.

Inmiddels is de andere doos met kaartenmaakspullen ook gevonden. Hij stond inderdaad bij mijn vader op zolder. Paps had hem opgezocht en afgestoft en ik heb hem opgehaald. Leuk om al die oude spullen weer te zien en ik krijg er ook weer zin in om met die mallen voor embossing en borduren aan de slag te gaan, maar alles op zijn tijd.

In elk geval had ik genoeg papier om een kaartje te maken van de borduurtjes. En zo gaan er vanmiddag 4 op de post. Ik hoop dat de ontvangers er blij mee zijn, maar ik heb er in ieder geval veel plezier aan gehad om ze te maken.




8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi, de ontvangers zullen er vast en zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om op deze manier mensen blij te maken. Waar vind je die aanvragen, en adressen? Er zijn vast meer lezers zoals ik, die zoiets ook graag zouden willen doen, maar geen idee hebben waar ze kaartjes naar toe kunnen sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie borduurtjes! Oh, en het uiltje is wel mijn favoriet. Een geweldig idee om op deze manier kaarten te maken, dat wordt zeker door de ontvanger gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NOODLENINGEN MET LIGHTSTREAM©


    LIGHTSTREAM de beste online leningmaatschappij is hier om u die lening te geven waar u naar op zoek was zonder stress of veel papierwerk zonder verborgen betalingen.Heeft u zich zorgen gemaakt over waar u een lening kunt krijgen? door banken afgewezen vanwege uw lage kredietscore? of u maakt zich zorgen over het online lenen.

    Maakt u zich geen zorgen meer, want LIGHTSTREAM LENINGEN verstrekt u een lening voor een rentetarief van slechts 4%. Neem contact met ons op (lightstreamloansinc@gmail.com).

    Onze diensten omvatten. Zakelijke leningen, Autoleningen, Huisleningen, Studentenleningen, echte financiering, vastgoedbelegger, bouwleningen, woningleningen. Consumentenleningen, FHA-leningen, persoonlijke leningen, autoleningen enz.

    LIGHTSTREAM biedt leningen aan zonder verborgen betalingen van 1.000 tot 20.000.000 EUR / USD / PONDEN voor een duur van 1 tot 20 jaar. Wij staan ​​op alle uren van de dag voor u klaar. Onze methoden zijn eenvoudig en kort, wat betekent dat u binnen 24 uur een aanvraag kunt indienen en een lening kunt krijgen.
    Aarzel niet, laat u niet overstelpen door die financiële last. Laat financiële zaken dat bedrijf niet stoppen, u die machine, een nieuwe auto of een nieuw huis ontnemen.

    Neem vandaag nog contact met ons op via onze officiële e-mailadressen

    E-mail 1: (lightstreamloansinc@gmail.com)
    E-mail 2: (lightstreaminc@zohomail.com)

    LIGHTSTREAM ©

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé jongens, ik ben vandaag super opgewonden. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO M-F hadden gekregen en toen besloot ik een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gegarandeerd 2% snelle leningen

    ROBINSON LOAN KREDIT (met meer dan 35 jaar ervaring) is een particuliere kredietverleningsorganisatie die financiële diensten biedt met flexibiliteit die uw dagelijkse bank niet kan bieden. De belangrijkste leningbedragen variëren van $ 5000 tot $ 1000000 tot de eerste keer dat timers afhankelijk zijn van het verloop van de lening. Met een maximale / maximale looptijd van 1 tot 30 jaar. Als u geïnteresseerd bent in een van de volgende zaken, neem dan contact met ons op via (robinsonloankredit@gmail.com) voor onmiddellijke registratie

    Bedrijfsnaam: Robinson-krediet
    Bedrijf e-mail: robinsonloankredit@gmail.com
    WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweren echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 3500 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen