dinsdag 13 april 2021

Adriana

 


Vanmorgen na en digitaal overleg nam ik even een koffiepauze en heb ik de Adriana op de kiek gezet. Het patroon bestaat uit vier banen met een klein tussenstukje tussen de banen en ik haak het met Royal van Zeeman in de kleur teal, een soort blauwgroen. De Adriana is een kooppatroon van Haakplein en zowel goed beschreven en met een schema. Dat vind ik altijd makkelijk. 

Dwarsligger

De rand aan de zijkant. 

Ik kreeg ter plekke zin om een stukje te haken, maar dat ging natuurlijk niet want er moest gewerkt worden. Bovendien werd er op het raam getikt. Poes Toontje die even een knuffel en een aai kwam halen. Heel lief en heel gezellig, maar madam zat onder het zand, die had natuurlijk lekker in het zonnetje liggen rollen en ze veegt haar poezelige voetjes niet als ze naar binnen stapt.  
 
Dus moest ze buiten blijven en hebben we even een praatje gemaakt en een aaitje gedaan in de tuin. Ze ging er uitgebreid voor liggen op de tuintafel en toen ik ophield met haar onder haar kinnetje aaien wilde ze mijn hand pakken en bleef ze met haar scherpe nageltjes in mijn vinger hangen. Tja toen moest ik wel naar binnen om een pleister te halen en was het uit met de pret. 

 

 


 




4 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg, je Adriana. Hopelijk heb je geen last van de krabwondjes van poes Toontje, en kun je er lekker aan verder haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, de Adriana!
    En wat een stoute poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi en de royal breid en haakt heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige deken, die Adriana... Ik kan me voorstellen dat je graag wat toertjes wilde haken nu je hem weer in handen had.
    Mooie kleur heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen