zondag 1 januari 2023

Beste Wensen

Toen de klok eenmaal twaalf had geslagen

Heb ik je het nieuwe jaar in gedragen

Met alle herinneringen die ik in mijn hart bewaar

Laat ik je levend achter in het oude jaar

Het is zo’n verdrietig gegeven

In 2023 zul je nooit meer leven

Is het altijd ik en nooit meer wij

Toch neem ik je mee en hou je dicht bij mij

Want met al jouw liefde die je me hebt gegeven

Zul je in mijn hart voor eeuwig leven. 




Nieuwjaar Plaatjes



Ik wens al mijn bloglezers een mooi, liefdevol, zorgeloos, zonnig en gezond 2023 toe. 

Dank jullie wel voor al jullie lieve woorden en oprecht medeleven in het afgelopen jaar waarin ik mijn grote liefde verloor. Het opbouwen van een nieuw leven zonder hem is moeilijk, ontzettend verdrietig en met een groot gat in mijn hart, maar jullie lieve woorden hielpen en helpen om het draaglijker te maken! 

🙏

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi en lief geschreven en wat een moeilijk en zwaar jaar is het geweest voor je.
    Ik wens jou ......, tja wat wens ik jou laat ik het voorlopig houden bij het wensen dat je voor jezelf een manier zult vinden om dit verlies een mooi plekje te geven. Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gedicht heb je geschreven. Ik wens je het komende jaar heel veel liefdevolle armen om je heen om het grote verlies te kunnen dragen. Warme groet, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan je toch mooi verwoorden wat je voelt. De 'feestdagen' zijn voor jou en je familie vast geen feest geweest, ik hoop dat jullie je konden koesteren in elkaars liefde en de warme herinneringen die jullie delen en voor altijd mee kunnen dragen.
    Voor het nieuwe jaar wens ik jullie kracht en genoeg schouders om op te leunen en oren die blijven luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie gedachten aan het begin van het nieuwe jaar! Ik kan me voorstellen dat het soms ook heel anders (veel verdrietiger) voelt, maar als het je lukt om het zó te bekijken is dat heel veel waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het heel mooi verwoordt, Annemarie. Ik hoop dat het gemis en het verdriet een klein beetje minder zwaar zullen worden om te dragen.
    Alle goeds gewenst voor 2023!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoe jij woorden vindt bij je gevoel. Het gemis zal moeilijk blijven, maar hopelijk gaandeweg een beetje lichter. Ik wens je veel goeds voor 2023.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer prachtig verwoord Annemarie.
    Wens je alle goeds voor 2023, en hoop van harte
    dat de pijn en het gemis wat dragelijker voor je
    zal worden, veel sterkte!!!

    Liefs,
    Josephine 🧡🧡🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi heb je dat beschreven, wat is er veel gebeurd, hè, verdriet en toch ook mooie dingen.
    Sterkte en ik hoop op een voorspoedig 2023 voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen