donderdag 19 maart 2020

En dat is twee!


Gisteravond maakte ik pannenlap nummer twee af. Helaas was één bolletje katoen net te weinig en moest ik bolletje nummer twee aanspreken. Geen ramp natuurlijk maar nu kan ik niet nog een paar maken want dan kom ik tekort. Ik zou het patroon kunnen aanpassen en de lappen wat kleiner kunnen maken, maar dat vind ik teveel gedoe. Bovendien aan twee pannenlappen heeft een mens doorgaans meer dan genoeg. Zeker als het me lukt om ze nu eens gewoon op een vaste plek te hangen zodat ik ze niet steeds kwijt zal zijn.

Ze mochten nog even poseren op mijn tijdelijke werkplek en dan hebben ze vanavond voor het eerst dienst. We eten bami vandaag en ik ben benieuwd of ze voldoen bij het afgieten van de mie. Komt vast goed!

De pannenlappen waren even een tussendoortje en nu ga ik weer fijn verder aan mijn Katharina sjaal. Ik ben zo blij dat ik weer handwerken kan. Erg fijn.


2 opmerkingen:

  1. Stel je voor dat we nooit hadden geleerd om te handwerken... Het is al erg genoeg als je tijdelijk uitgeschakeld bent, maar het niet kunnen... Dat is pas erg!
    Ik zie dat je er meteen lusjes aan hebt gemaakt, en dat is wel slim. Ik deed dat niet en daarom worden ze ook niet gebruikt... en Guus vindt het nu dekentjes.. Ook prima natuurlijk!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :)

    Ik zou een derde maken, als je er dan eentje kwijt bent heb je nog een reserve :)

    BeantwoordenVerwijderen