donderdag 23 april 2020

Oeps een foutje.......

Vol goede moed was ik begonnen aan de rand van de Katharina sjaal. De eerste en de tweede toer was goed te doen. De derde toer was al een ander verhaal. Op zich staat het goed beschreven maar ik raak altijd in de war van de herhalingen en als er één soort herhaling is dan lukt het nog wel, maar in deze toer staan meerdere herhalingen.

Uiteindelijk had ik het voor elkaar. Dacht ik! Maar nu ik aan toer 5 moet beginnen en nog eens goed op de foto's keek van het blog Blij dat ik Brei zag ik dat ik helemaal niet goed zat.

Precies in het midden moet er een waaier komen en dat klopt niet bij mij.

Zo moet het worden!

De waaier moet bij het rode blokje en zit dus bij het driehoekje

Gelukkig zijn het maar twee toeren die ik uit moet halen dus het valt wel mee. Ik denk dat ik toer 3 maar eens helemaal ga uitschrijven, wellicht dat het dan duidelijker wordt en ik de herhalingen goed doe en dan wel goed uitkom op de juiste plek. Ik maak de rand trouwens van dezelfde kleur als van de sjaal zelf dus anders als in het voorbeeld. 

1 opmerking:

  1. Soms lukt het gewoon niet in 1 x. Ik hoop dat het de tweede keer direct goed gaat! Twee toeren, dat zou ik ook uithalen.
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen